Pacient | POCHVALY PACIENTŮ

Děkuji MUDr. Gorušové, všem sestřičkám, rehabilitačním sestřičkám a sanitářkám a ošetřovatelkám za péči kterou jste mi věnovaly při léčení na II. patře LDN v Moravských Budějovicích. Mé velké poděkování patří staniční sestřičce p. Štolové za péči a obětavost kterou mi věnovala při léčbě bércových vředů. Jste příjemné, sympatické a ochotné. Poděkování patří i MUDr. Ahmadie, MUDr. Málkové, MUDr. Andrejčukovi, MUDr. Wawryczkové a MUDr. Růžičkové kteří chodili na vizitu. Stravování bylo na dobré úrovni a silvestrovská večeře neměla chybu. Přeji Vám hodně zdraví, spokojenosti a pevné nervy, které při svém náročném povolání potřebujete. Děkuji.
JF (8. 2. 2019 - LDN Moravské Budějovice)

Mohu jen pochválit. Čekal mě né moc příjemný zákrok a tím jak byly sestřičky milé bylo vše mnohem jednodušší. Nemohu říct nic, co by se mi tu nelíbilo. Děkuji všem za úžasnou péči.
LK (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Byla jsem u vás velice překvapena za krásné a příjemné prostředí. Děkuji také za perfektní personál. Všichni hrozně vstřícní a příjemní. Děkuji.
LV (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Spokojenost se vším. Milé a ochotné sestřičky, příjemní lékaři. Oceňuji informování o všech činnostech, které mě čekaly. Práce zdravotního personálu si moc vážím, sama doma pečuji o dceru v kómatu, takže vím, co to obnáší. Všem moc děkuji!
JM (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Velice příjemný personál i prostředí, obzvlášť kladně hodnotím informovanost pacienta před jakýmkoliv zákrokem. Děkuji za příjemný pobyt.
ZH (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Při příjmu mě příjemně překvapilo prostředí na vysoké úrovni. I přesto, že mě nic příjemného nečekalo (zákrok). Všechen personál toho oddělení hodnotím na nejvyšší úroveň. Sestřičky jsou velmi milé, empatické, ochotné a usměvavé. Myslím, že své povinnosti si plní ne ne 100, ale snad na 200%. Neustále byly k dispozici, připraveny zodpovědět všechny otázky, vše podrobně vysvětlily. Totéž platí pro lékaře na operačním sálu. Velmi si vážím jejich práce, která není vždy jednoduchá a nemůže jí dělat každý, ale zde jsou rozhodně ti praví na svém místě.
ZJ (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Byla jsem překvapena krásným prostředím, už v recepci ochotné sestřičky a přehledné informace, které vysvětlí třeba i třikrát. Oddělení perfektně vybavené s rovněž ochotným personálem. Velice Děkuji.
V (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Již od ranního nástupu na zákrok probíhalo vše až neskutečně skvěle. Veškerý ošetřující personál jednal profesionálně, přitom velmi lidsky. Problémy řešili bez nervozity, v klidu, opět velmi profesionálně. I když v tento den bylo evidentně operací hodně a také za výkon děkuji celému ošetřujícímu personálu a hlavně MUDr. Preingerové. 
BB (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Chtěla bych poděkovat zdravotnímu personálu, který se o mě dnes staral. Byla jsem hospitalizována v Brně i v Praze a Třebíč se stává špičkovou nemocnicí. Všichni byli příjemní s profesionálním přístupem. Děkuji Mudr. Preiningerové, stejně tak lékařce, která mě přijímala Mudr. Burešová.
Doufám, že sestřičky mají podporu u svých vedoucích, protože odvádí skvělou práci. Děkuji.
EV (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Čekala jsem, že budu zavřena v místnosti, kam se na mně přijde jednou za čas podívat sestřička. Opak byl pravdou. Velká moderně vybavená místnost i se sestřičkami, které vás mají neustále pod dohledem. Musím ale především vyzdvihnout ochotu a vstřícnost personálu! Takže za mně chválím a děkuji za zpříjemnění chvíle u vás.
JK (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Stejný zákrok mohu srovnat s Brnem. Naprosto nesrovnatelné. Zde v Třebíči úžasný přístup od pana doktora na ambulanci, od sester zde, od celého personálu na sále. Děkuji za „zmírnění“ traumatu, které jsem měla z Brna.
LV (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Příjemné prostředí, velmi pozorný, vstřícný a milý personál. Přestože je člověk v nemocnici, cítí se tu dobře.
MB (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Při mém jednodenním pobytu v NTR musím ocenit ochotu personálu, klidné prostředí a velice krásné prostory pro výkon tohoto náročného povolání.

EH (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Chválím profesionální, ochotný a citlivý přístup personálu, zároveň i příjemné a moderně zařízené prostředí oddělení jednodenní péče.

SK (8. 2. 2019 - jednodenní péče)

Děkuji moc za veškerou luxusní péči ze strany lékařek i sestřiček. Všechny moc milý přístup, ochotné, usměvavé, profesionální. Nemám žádné výhrady a bylo by dobré se s tímto přístupem potkávat všude. Není to bohužel samozřejmostí.

RP (7. 12. 2018 - neurologie)


Během své hospitilazice jsme byla spokojená. Péče lékařů i sester byla na nejvyšší úrovni. Do dalších jejich zodpovědné práce jim přeji dalších dobrých výsledků.
LK (7. 12. 2019 - neurologie)

PO dobu hospitalizace na chirurgii, nemám nemám žádné negace, naopak veškeré péče byla nejlepší, co se týče sestřiček i lékařů. Milé a vhodné zacházení. Co se týče stravování, mě osobně vyhovující i dobře připravené. Byl jsem už několikrát hospitalizován a je to znát, že s emnohé velice zlepšilo. Díky vedení lékařů a sestřičkám. všem patří pochvala.
JO (23. 10. 2018 - chirurgie 3)

Paní doktorky, sestřičky a vůbec všichni na oddělení, jste všichni 1! Děkuji moc za vaši péči a přeji vám mnoho úspěchů ve vaší zasloužené práci. Díky.
MM ( 5. 10. 2018 - kožní)

Tímto chci poděkovat za péči, kterou jste mi věnovalipři moji již třetí hospitalizaci. Děkuji lékařům, všem pracovníkům peračních sálů, dospávacího pokoje a v neposlední řadě personálu na chirurgii 2. Příkladný přístup, pozornost k pacientům, čistota, velmi dobré ubytování. Díky všem sestrám a ošetřovatelkám za příkladný přístup a služby. Děkuji
FP (5. 10. 2018 - chirurgie 3)

Krásný, čistý, velký pokoj, čisté ložní prádlo, ochotný a příjemný personál, sestřičky s maximální spokojeností a ochotou, čistá a pěkná sanita, dobrý čaj.
RT (4. 10. 2018 - chirurgie 2)

Dne 28. 9. jsem byl přijat na ambulanic tř. nemocnice, kde jsme byl posléze hospitalizován na lůžkovém oddělení chirurgie č. 2 číslo pokoje 5. Tímto bych chtěl vyjádřit obrovské poděkování veškerému personálu. Obrovská poklona hlavně obětavám a nesmírně příjemným sestřičkám u oddělení, všem těm kdo se tady s námi trápil, ať již od úklidu po převlékání postelí až po podávání léků a injekcí. Jediné negativum vidím v jídle, určitě zde vaří výborně, ale já jsem měl naordinaovanou dietu, tak proto. Nechci se opakovat ještě jednou a naposled. Klobouk dolů všem kteří tuto práci v této nemocnici vykonávají. Děkuji všem.
LK (2. 10. 2018 - chirurgie 2)


Tímto bych rád poděkoval všem z oddělení, kteří se o mě po celý pobyt v této nemocnici starali. Děkuji doktorům, kteří určili diagnózu, prováděli zákrok a zajímali se o můj problém. Děkuji všem sestrám, které velice obdivuji, nejen díky znalostem které musí mít, vytrvalosti, když se o nás starají ve dne v noci, ale také vždy s ochotou a úsměvem. Mají vždy zájem starat se i o takové pacienty, kteří s ek nim nechovají hezky, ale dokonce neslušně, s čímž jsem se na pokoji také setkal. V neposlední řadě patří můj dík i zbytku personálu, jenž nám nosí oběd, uvaří, ale i uklidí.
OH (17. 9. 2018 - Chirurgie 2)

S úctou a pokorou se skláním před prací týmu LDN 2. Je mi ctí, že tuto cestou můžu poděkovat za vysoce profesionální péči, pohodu a bezpečí, která nám pacientům LDN 2 pod vedením primáře a vrchní sestry předává. Zvláštní podekování patří Šárce Křížové. Přeji všem hodně zdraví, pohodu a klid jak v pracovním prostředí, tak v rodině.
MA (15. 10. 2018 - LDN2)

Touto cestou děkuji sestřičkám za vlídné chování, lidský přístup a laskavost jak se chovají k pacientům na hematologii. Při náročné práci jim nechybí účast a laskavý úsměv, který nás pacienty uklidňuje a dodává sílu. Děkuji za vše.
AM (27. 9. 2018 - hematologie)

Tímto bych rád poděkoval všem z oddělení, kteří se o mě po celý pobyt v této nemocnici starali. Děkuji doktorům, kteří určili diagnózu, prováděli zákrok a zajímali se o můj problém. Děkuji všem sestrám, které velice obdivuji, nejen díky znalostem které musí mít, vytrvalosti, když se o nás starají ve dne v noci, ale také vždy s ochotou a úsměvem. Mají vždy zájem starat se i o takové pacienty, kteří s ek nim nechovají hezky, ale dokonce neslušně, s čímž jsem se na pokoji také setkal. V neposlední řadě patří můj dík i zbytku personálu, jenž nám nosí oběd, uvaří, ale i uklidí.
OH (17. 9. 2018 - Chirurgie 2)


Děkuji za poskytnutou péči, ochotu sester a především lékařů. Každodenní čistotu pokoje a cutnost jídel.
PK (13. 9. 2018 - interna)

Děkuji veškerému personálu za vynikající a odbornou péči. byla jsem i přes veškeré bolesti velice spokojená. Vyšli mi vstříc ve všem. Ještě jednou vám všem děkuji a přeji vám všem hodně zdraví, lásky a pohody, jak v zaměstnání, tak i v osobním životě.
JP (11. 9. 2018 - LDN)

V Třebíčské nemocnici jsme byla poprvé a velmi mile mě překvapil přístup veškerého personálu od lékařů, sestřičky, sanitárky až po uklízečky. Vybavení nemocnice rovněž perfektní. V porovnání s "jinou" nemocnicí (i jiný okres) dávám na stupnici 1-10 nejlepší 10! A ta jiná by měla max. 2. Pravdou je, že lidí i zde jsou různí a cítila jsem v ojedinělých případech odraz osobních problémů, či nervozity z množství práce u některých.... Ale rozhodně převažovalo to pozitivní a mnohdy i neobvykle až nadstandartně milý, laskavý a vysoce odborný přůstup. Děkuji a kladné reference dostane ode mne i mé okolí.
MC (27. 8. 2018 - chirurgie 3)

Veřejná pochvala MUDr. Aleně Havlíčkové, sestřičkám a lékařskému personálu za příkladný přístup k léčení. Děkuji celému lékařskému personálu ještě jednou a přeji ať se jim v jejich práci nadále daří.
AK (23. 8. 2018 - hematologie)

Všechny sestřičky v LDN - MB jsou laskavé, vlídné, usměvavé. Při své náročné práci naběhají za svou 12ti hodinovou službu spoustu kilometrů, nedá se nic než chválit a poděkovat. Moc děkuji.
JV (12. 8. 2018 - LDN Moravské Budějovice)

Chtěla bych touto cestou vyjádřit poděkování celému personálu chirurgie za vzornou a vstřícnou péči při mé hospitalizaci. Poděkování patří i lékařům při jejich náročné práci přicházeli vždy s úsměvem a ochotou.
Děkuji 
IT (7. 8. 2018 - chirurgie 2)

Byla jsme moc spokojená za péči ošetřování mé nemoci. Děkuji moc paní primářce a celému kolektivu doktorek za vyléčení. Též moc děkuji všem sestřičkám za jejich obětavou práci a ošetřování mého pobytu zde. I kdyby pro vás všechny rozkvetla celá zem tak je to málo. S úctou.
OH (5. 8. 2018 - kožní)

Personál oddělení funguje jako profesionální, dobře koordinovaný tým. Péče, která mi zde byla poskytnuta, prokazatelně zlepšila stav mého onemocnění. Kolektivu lékařek a sester a zejména paní primářce dr. V. Pavlasové jsem za to zavázán.
ML (3. 8. 2018 - dermatovenerologie)

Děkuji všem lékařům, sestrám, sanitářkám, uklízečkám za nadstandartní péči, maximální ochotu a profesionalitu. Na oddělení jsem byla velmi spokojena, vybavení pokoje na výborné úrovni, nadstandartní péče.
JS (3. 8. 2018 - chirurgie 2)

Jsem velmi spokojená s lékaři, sestrami a ostatním personálem. Děkuji za pěkný pobyt. Také děkuji všem za ochotu a starostlivost.
BJ (3. 8. 2018 - chirurgie 2)

Chtěla bych touto cestou poděkovat celému kolektivu dermatovenerologickému oddělení přimářce MUDr. Věře Pavlasové, lékařkám, všem sestřičkám za vzornou péči, starostlivost a laskavý přístup při léčebném pobytu na vašem oddělení. Vážím si vašeho prfesionálního přístupu, ochoty a pomoci. Můj pobyt u vás byl zpříjemněn Vašim laskavým jednáním a úsměvem. Mé velké poděkování patří také sestřičkám v ambulanci a lymfodrenážích. Přeji vám mnoho spokojených pacientů.
JZ (2. 8. 2018 - dermatologie)

Ve zdejší nemocnici se o mě postarali, když mě bylo opravdu bídně. Ve bylo super, za vše moc děkuji.
LK (25. 7. 2018 - infekční)

Po týdením pobytu na lůžkovém kožním oddělní bych za velice profesionální, odborný a citlivý přístup chtěla poděkovat celému kolektivu pod vedením paní primářky za obětavý, laskavý přístup a péči při mé léčbě. Všem vám na tomto oddělení přeji hodně sil, energie a pevné nervy při této zodpovědné práci. V osobním životě hodně štěstí a zdraví. Mnohokrát děkuji za vše. Také chci zdůraznit kvality zdejší kuchyně, která je také důležitá a zvláště její obsluhu.
ND (20. 7. 2018 - kožní)

Na dětském oddělení ležím se synem (po operaci nosních a krčních mandlí). Chtěla bych pochválit v první řadě sestřičky na dětské JIP - obě směny. Byly příjemné, vše vysvětlily mě i mému synovi a díky nm se syn ničeho nebál. Dále chválím všechny lékaře z dětského oddělení, příjemní, milý a opět krásně vysvětlili. Nemůžu zapomenout na velice příjemné chování sester. Všechny usměvavé ( i při náročné práci) a milé k synovi. Velice chválím i studentky na praxi, bylo vidět, že je práce baví a mají k ní vztah. V neposlední řadě musím pochválit pana doktora, terý mého syna operoval a chodil kontrolovat. Je velice hezké, když se o svém pětiletém synovi dozvíte, že je moc šikovný. Pobyt zde je pro mě něco jako "dovolená" ( s trochou stresu navíc) Vážený kolektive nemocnice - jen tak dál. Děkuji!
IB (20. 7. 2018 - dětské)

Moc děkuji za péči , která mi byla věnována. Byla jsem spokojená. Přeji spoustu spokojených pacientů.
MB (19. 7. 2018 - chirurgie 2)

Děkuji za příkladnou péči celému personálu, kteří se o mě vzorně starali po celou dobu mé přítomnosti.
BH (18. 7. 2018 - infekční)

I když to vypadá divně, bylo mně s Vámi dobře. Umíte pochopit pacienty a dobře léčit. Budu na vás v dobrém vzpomínat, přeji vše dobré celému kolektivu.
MŠ (16.7.2018 - kožní)

Na oddělení chirurgie II. jsem ležela 2x a byla jsem velice spokojená s personálem a čistotou. Lékaři jsou velice ochotní, dokonce mi udělali i vyšetření i mimo svůj obor. Sestřičky a praktikantky jsou velice ochotné, příjemné a rády pomohou. Rády vyslechnou naše problémy a dokáží povzbudit. Sestřička, co vozí obědy, dokázala v našem pokoji paní co stále spala nakrmit, s tím jsem se ještě nesetkala. Děkuji za pobyt a léčbu.
MB (13. 7. 2018 - chirurgie 2)

Strávil jsme na zdejším oddělení několik dní a byl jsem s celým personálem velmi spokojen. Všichni jsou milí, obětaví a pracovití a na vysoké profesionální úrovni. Moc za to všechno děkuji.
JK (13. 7. 2018 - urologie)

Výborný profesionální přístup, ochota a profesionalita celého personálu. Vše vysvětleno, hezké, čisté prostředí a v neposlední řadě výborné jídlo.Děkuji všem doktorům, sestrám a ostatnímu personálu za pomoc, hezký přístup. Přeji všem hezký den a spousty spokojených pacientů. Děěkuji z celého srdce všem i za moji rodinu.
MN (12. 7. 2018 - neurologie)

Chválíme celý kolektiv. Děkujeme za ochotu, vstřícnost. Vaše oddělení budeme chválit.
MV (11. 7. 2018 - dětské)

Velice chválím lékaře, sestřičky a všechen zdravotnický personál. Všichni jsou zde milí, příjemní a velmi ochotní. Strava v nemocnici mi chutná, všude je čisto a pořádek. Musím jenom chválit a děkuji všem, kteří se o mě na infekčním oddělení starali.
VV (10. 7. 2018 - infekční)

S pobytem v LDN jsme byl spokojen z hlediska přístupu veškerého personálu a ošetřujících lékařů.
JK (9. 7. 2018 - LDN)

Moc děkuji celému týmu, jak na oddělení porodních sálů, tak poté na oddělení šestinedělí. Jsme původem z Prahy, kde jsem měla tu možnost navštívit i porodní sály v Pražské nem. po této zkušenosti se stal porod moji noční můrou. Ale když přišla radostná zpráva o těhotenství a následně přišly porodní bolesti a já přijela k vám do Třebíčské Nemocnice, obavy ze mě spadly a opravdu mohu říct, že jsem měla krásný a pohodový porod a moc ráda se sem opět vrátím. A budu Vás doporučovat úplně všude. Ještě jednou moc děkuji.
AB (9. 7. 2018 - porodní sály)

Obrovská pochvala celému týmu. Hlavně paní Alexandře Vlčanové (omlouvám se a ještě jednou děkuji) Velké díky i paní doktorce Koudelkové a sestřičce Augustínové. Takových šikovných lidí více na více místech. Děkujeme s pozdravem Roupcová Rozálie.
DH (6. 7. 2018 - porodní sály)

další obrovská pochvala celému týmu na šestinedělí. Chválíme s Rozárkou opravdu všechny. Je zde veliká vstřícnost a ochota. Jelikož je vás tu tolik, tak nejmenuji ať někoho neurazíme, že zde nezaznělo jeho jméno. Jendím slovem za 1 ve svém oboru. Děkujeme a zase někdy navidněnou. Maminka s Rozárkou.
DH (6. 7. 2018 - šestinedělí)

Jsem velice spokojen s přístupem, hlavně paní primářky (i s personálem) k pacientům. Se srovnáním s nemocnicí v Bohunicích v Brně je to - jak se říká 1A. Nej, nej, nej, nejlepší v naší republice. Za všechno díky.
IS (4. 7. 2018 - kožní)

Na kožním oddělení jsem byla velmi spokojená s ošetřením i přístupem veškerého personálu. 
JZ (2. 7. 2018 - kožní)

Oddělení kožní je nejlepší a nejklidnější. Je zde nejhodnější personál věnují se pacientům zcela. Paní primářka je velice obětavá a je uznávaná v celé republice. Kdyby bylo více oddělení jako je kožní tak by nemocncie byla na špičkové úrovni zatím to tak není.
JD (1. 7. 2018 - kožní)

S dcerou jsme zde byly 3 dny (2 noci). Sestřičky i lékaří se k nám chovali moc mile a ochotně. Neměly jsme problém se na ně s čímkoli obrátit a vždy nám pomohli a poradili. Přístup k dítěti byl vynikající. Děkujeme moc. 
KV (30. 6. 2018 - JIP dětská)

Děkuji zdejšímu personálu, lékařům a sestřičkám, za jejich každodenní ošetřování, za denní rehabilitační cvičení, které mi umožní lehčí vstup do pro mě nového života. 
ZB (27. 6. 2018 - léčebna MB)

Celkově bych chtěla vyjádřit velkou spokojenost. Veškerý personnál je velice příjemný a ochotný. Každá nová směna se na syna přišla podívat a zkontrolovat jeho zdravotní stav. Vždy nám byly podány s vysvětleny veškeré informace. Se synem jsme mohla být (kromě doby operace) po celou dobu a to bylo jak pro něj, tak pro mě důležité. Strava byla moc dobrá a přízpůsobená zdravotnímu stavu syna. Zařízení pokoje a nemocnice, které jsme mohla vidět, je velice moderní a příjemné.
Tento příjemný pobyt narušovaly jen teplotní podmínky na pokoji, kde se nedalo moc větrat a pokoj se nedá ochladit ani klimatizací. Jinak bylo vše v pořádku.
PV (21. 6. 2018 - dětské oddělení)

Stoprocentní spokojenost. Ochotní a obětaví lékaři, rovněž tak ošetřující personál. Strava chutná, vydatná a vyvážená. Prostředí oproti dřívějším letům příjemné a mnohem optimističtější, čisté. Přeji všem zdravotnickým pracovníkům lepší ohodnocení za náročnou práci pro lidi. Šetřit se má na nepodstatných věcech.  Díky.

KL (13. 6. 2018 – neurologie)

Na oddělení jsem byla hospitalizována již po několikáté a za celou dobu si nemohu na nic stěžovat. Sestřičky a všechen ostatní personál byl vždy velice milý, ochotný a usměvavý.
PJ (13. 6. 2018 – chirurgie 3)

S pobytem  v nemocnici a přístupem zdrav. personálu jsem  velmi spokojená. Lékařky i sestřičky jsou velmi ochotné nám pacientům co nejvíce pomáhat od bolesti. Tedy i jejich laskavá a vlídná, utěšující slova nám pomáhají při léčení našich zdravotních problémů! I se stravou jsem byla spokojena. Ještě jednou velký dík pro všechny co se o nás starají.  
JK (8. 6. 2018 – neurologie)

Na oddělení JIP jsem byl maximálně spokojený. Zdravotní personál je dle mého názoru na vysoké profesionální úrovni, hezký přístup k pacientovi se odrazil na mém rychlém uzdravení. Tímto všem velký dík.  
LK (8. 6. 2018 – JIP neurologie)

Byla jsem moc spokojená. Chováním sestřiček a lékařů je na moc dobré úrovni. Děkuji za péči.  
VS (6. 6. 2018 – neurologie)

Mockrát děkuji všem sestřičkám a lékařkám za příkladnou péči o mého syna. S pobytem na tomto oddělení jsme byla velmi spokojená, personál je vysoce profesionální, s milým a laskavým lidským přístupem. Správní lidé ne správném místě. Děkujeme!!!
KS (2. 6. 2018 - dětská JIP)


Na tomto oddělení ležím poněkolikáté a vždy jsem byl spokojen s personálem a jeho ochotným a vstřícným chováním. Tímto děkuji všem za perfektní ošetření.  
BV (28. 5. 2018 – neurologie)

Chtěla bych tímto poděkovat všem lékařům, zdravotním sestrám, medikům a ostatnímu personálu zdejšího chirurgického oddělení za opravdu vzornou péči a opravdu lidský přístup.
JK (31. 5. 2018 – chirurgie 3)

Jste tady moc hodní. Děkujeme, že co potřebujeme, to nám uděláte. Děkuji moc za péči.
AŠ (29. 5. 2018 – LDN2)

Mám pochvalu pro všechny oddělení Nemocnice Třebíč. Byl jsem spokojen s odbornou úrovní poskytovaných služeb i s chováním personálu.  Za svůj život jsem prošel mnoha zdravotnickými zařízeními, takže mám možnost porovnání a u vás jsem byl spokojen nejvíce. Děkuji vám.
JM (29. 5. 2018)

Děkuji vám za všechno dobré, co jste pro mě udělali, moc si toho vážím, protože vím, že doma to tak pohodlné mít nebudu. Přeji vám, ať se vám tu pořád daří.
MD (28. 5. 201á – LDN)

Bezvadný přístup k miminku a mamince. Vše rádi zodpoví. Příjemný a usměvavý personál a rychlé reakce na požadavky miminek a maminek.
MD (28. 5. 2018 – šestinedělí)

Děkuj skvělému týmu ošetřujících lékařů a sestřiček na dětském oddělení JIP za skvělou práci, kterou odvádí a díky úžasnému přístupu jak k dětem, tak i k rodičům dokáží člověka povzbudit a zároveň uklidnit i v té nejtěžší chvíli, co tu člověk zažívá. Jste úžasní a za vaši práci, lidskost, přístup a ochotu vám patří velké díky. Vaše úsměvy jsou pro nás lékem.  
LP (25. 5. 2018 -  JIP  dětská)

Chtěla bych poděkovat veškerému personálu oddělení šestinedělí. Všichni byli úžasní, maximálně vstřícní a milí. Moc děkuji za veškerou péči a úsměv :-) . Termín porodu mám za dva měsíce, tak doufám, že se znovu uvidíme až za tyto měsíce, ale i tak sem půjdu s klidným vědomím, že se zde o nás kvalitně postarají.  JSTE NEJ!  
KS (24. 5. 2018 – Gynekologicko-porodnické oddělení)

S veškerou obsluhou jsem zde byl velice spokojen, nerad opouštím toto zázemí. Sestřičky se vzorně staraly, děkuji za péči.
LV (24. 5. 2018 – LDN2)

Vyslovuju nesmírnou pochvalu nejen celému chirurgickému oddělení, ale i celé nemocnici v Třebíči. Bylo zde o mě vzorně postaráno od přijetí, při hospitalizaci, operaci až po následné propuštění. Je vidět, že zde pracují opravdoví profesionálové. Rád bych každému osobně poděkoval a potřásl rukou, což samozřejmě nejde a tak činím aspoň tímto záznamem. Doktoři i sestry jsou velice ochotní a vše vysvětlí i laikovi. Sestry se vzorně staraly 24 hodin denně (což je jejich náplň práce) a vždy s úsměvem na tváři (což už jejich náplň není :-) ). V neposlední řadě se zde musím vyjádřit o stravě, která byla velice chutná, a vždy jsem všechno snědl. Mám dojem, že jsem dokonce mírně přibral. Takže ještě jednou všem díky.  
JB (24. 5. 2018 – chirurgie)

Velice děkujeme celému oddělení LDN 2, za vzorné ošetřovaní maminky V. Byli jsme s vaší péčí velice spokojeni a velice si vážíme přístupu celého oddělení k pacientům. Nejenom sestrám, ale i doktorům ještě jednou opravdu velice děkujeme.
LV (21. 5. 2018 -  LDN 2)

Se synem Míšem jsme zde byli  velmi spokojení. Syn se vůbec nebál, všechno mu bylo perfektně vysvětleno. Neustálá péče sestřiček byla na jedničku s hvězdičkou. Ještě jednou moc děkujeme lékařkám, sestrám, sanitářům a uklízečkám.  
ZF (17. 5. 2018 – dětské oddělení)

DĚKUJI. Děkuji všem, celému personálu oddělení od doktorů, po úklid. Zvláště děkuji sestrám za příkladný přístup a jejich služby. Je tu klidné a příjemné prostředí. Vzhledem k tomu, že jsem po dobu hospitalizace „nepohyblivý“ – vím, za co a komu děkuji. Ještě jednou všem na chirurgii – DÍKY!
FŘ (17. 5. 2018 – chirurgie 3)

Profesionální přístup jak od lékařů, tak od zdravotnického personálu v mnoha ohledech by se to dalo nazvat „jako od maminky“. Byl jsem nad míru spokojen a touto formou bych chtěl infekčnímu oddělení poděkovat.
MN (6. 5. 2018 – infekční)

Děkujme za péči na dětské  JIP o syna. Lékaři vyšetřují s ohledem na věk syna. Navazují přátelskou atmosféru, kamarádský přístup k dítěti a přitom mají profesionální přístup.
Zvláštní poděkování sestřičkám za ochotu, vstřícnost, laskavu péči. Sestřičky jsou usměvavé, na dítě laskavé. Pokud bylo cokoliv potřeba, ochotně to zařídili.  DĚKUJEME.
JK (2. 5. 2018 – dětská JIP)

Ráda bych touto cestou poslala obrovské DÍKY a velikou pochvalu. Nejprve posílám obrovské poděkování ošetřující lékařce na ORL za ochotu a profesionální přístup. Moje dcera dne 3é. 4. absolvovala operaci krčních mandlí. Tuto nemocnici jsem si vybrala, protože loni touto dobou jsem tu byla na operaci nosních mandlí a byl zde velice ochotný a vstřícný personál nemocnice -  ORL, dětské a pěkné prostředí na dětském odd. Dále bych velice ráda poděkovala a velice pochválila personál oddělení, kde se o dceru před a po operaci starali. Dětské odd. a dětské odd. – JIP. Lékaři, zdravotní sestry (uklízečky, sanitáři, všichni) byli velice příjemní, ochotní, ohleduplní a citlivý.
Ráda nemocnic doporučím svým nejbližším a i já pokud bude do budoucna potřeba, budu ráda navštěvovat vaši nemocnici.  
LZ (2. 5. 2018 – dětské oddělení, JP, ORL)

Měl jsem úraz páteře, ale zároveň to velké štěstí, že jsem se léčil na neurologickém oddělení Nemocnice Třebíč a přál bych každému pacientovi zažít při léčení takový kolektiv jaký je právě zde, pod vedením paní primářky. Když jsem řekl kolektivu, mám na mysli jak lékaře, zdravotní sestry, ale i další pracovníky tohoto oddělení a v neposlední řadě i „sestřičky -  žákyně“. Zde léčí nejen léky, ale i dobrou náladou, ochotou, vzorným přístupem k pacientům. Zkrátka, kdybych je měl klasifikovat, tak velkou jedničkou s mnoha hvězdičkami.
Přeji vám všem hodně úspěchů v práci, ale i osobním životě, protože si to zasloužíte.  Škoda, že nelze mnohdy použít takovéto hodnocení …
AJ (10. 4. 2018 -  Neurologie)

Chtěla bych touto cestou poděkovat celému personálu porodnice, obzvláště panu primáři, který mě převzal při kontrakcích v porodnici do své péče a i vedl můj porod. Mé díky patří i dalším lékařům a porodním asistentkám přítomným u mého porodu, kde mi byli nápomocni svou péčí, radou, ale i milým úsměvem.  
Zároveň mé velké poděkování patří ženským i dětským sestřičkám a lékařům z oddělení šestinedělí, kteří se o mě a mé miminko po celou dobu starali.  Díky jejich pozorné péči, vstřícnosti a úsměvu ve kteroukoliv denní i noční hodinu byly chvíle, zde strávené, ještě příjemnější.
Toto byl již můj druhý porod v Nemocnici Třebíč a nedokážu si představit, že by se mi jinde dostalo tak profesionální a milé péče jako tady. Přeji všem maminkám, aby zde byly spokojené tak jako já.
LM (10. 4. 2018 – gynekologicko-porodnické oddělení)

Děkuji personálu za jeho profesionální přístup k pacientům. Personál dokázal vždy během hospitalizace pěkně a profesionálně zareagovat i na nepříjemné situace a hned je vyřešil sám, nebo s pomocí dalšího neodborného personálů (úklid apod.). Velice vstřícný a ochotný byl také neodborný a pomocný personál (sanitářky a úklid).
AZ (9. 4. 2018 -  Chirurgie II)

Ráda bych srdečně poděkovala za výbornou péči. Byla jsem hospitalizována na gynekologickém oddělení z důvodů provedení operace. Během celého procesu -  jak přípravy, tak předoperační a pooperační péče jsem se setkala jen s velmi vstřícným, odborným a empatickým personálem. Děkuji velmi lékařům, zdravotním sestrám, pečovatelkám. Oceňuji i vysoký standard úklidu.
Cítila jsem se tu velmi dobře.  Moc vám všem děkuji.
EV (5 4. 2018 - gynekologicko-porodnické oddělení )

Chtěla bych moc poděkovat celému týmu, který se stará o nastávající maminky v této porodnici.  Od porodních asistentek (paní V. je bohyně díky ní asi nebudu mít strach mít další děti, DĚKUJI), sestřiček, doktorů, paní, které vydávají jídlo, uklízí atd. … Jste skvělý kolektiv, který dělá mnohdy nelehké období ženám snesitelnější a krásné!
S manželem jsme se shodli, že máme velké štěstí, že se A rozhodl přijít o týden dříve a mohl se narodit během návštěvy rodičů tady v Třebíči.
Děkuji moc a přeji spousty spokojených maminek a miminek.  
M a A M(5. 4. 2018 – gynekologicko-porodnické oddělení)

Děkuji všem za péči. Cítil jsem se zcela bezpečně v rukou odborníků a bylo o mě účinně postaráno. Stav, ve kterém jsem byl na oddělení přijat, byl pro mě dost zoufalý. Nyní se cítím výborně a za to bych rád poděkoval lékařům, zdravotním sestrám a vlastně celému personálu, který se o mě staral.
PM (31. 3. 2018 – Chirurgie II)

Za velmi vstřícné a ochotné chování po mám nástupu na oddělení neurologie děkuji všem ošetřujícím lékařům, sestřičkám a obslužnému personálu a vyslovuji za to pochvalu.
JM (29. 3. 2018 – Neurologie)

Chtěla bych poděkovat celému kolektivu chirurgie II, počínaje doktory, kteří mě ošetřovali úraz na mé noze, dále všem sestřičkám za velkou oběť a úžasný přístup k nám pacientům, stále usměvavé a obětavé. Děkuji z celého srdce. Pobyt se mi v nemocnici zamlouval, vše čisté, nové a samá ochota personálu. Ani se mi pomalu po 19 dnech pobytu domů nechce.
Ještě jednou za vše moc děkuji.  
NV (19. 3. 2018 – Chirurgie II)

Děkuji za kvalitní ošetřování a velmi profesionální chování veškerému personálu. Díky mladým lidem v těchto funkcích je pobyt velice příjemný a povzbudivý. Můj poznatek z této hospitalizace je, že jsem se tu cítila jako doma. Proto děkuji moc všem zaměstnancům za jejich práci.  
DP (16. 3. 2018 – Chirurgie III)

Děkuji všem lékařům, sestřičkám a ostatnímu personálu vašeho oddělení za moje uzdravení a za přístup a ochotu všech, kteří se k nám s láskou chováte. Moc děkuji za všechno.
MS (14. 3. 2018 – Neurologie)  

Děkuji za maximální péči lékařů i každého zdravotnického personálu, za jejich profesionální i lidský přístup.
JŠ (5. 3. 2018 – Chirurgie III)

Od samého přijetí, při mém nástupu na císaře, jsme se setkali jen se vstřícným, citlivým a vlídným jednáním. Velmi to pomáhalo zmírnit nervozitu a obavy. Vždy jsme dostali jasné a seriózní informace co se bude dít, co máme děla. Na porodním sále probíhalo vše v harmonii a byl zážitek to sledovat. Poporodní péče všech sestřiček i lékařů přinášela velkou úlevu a pomáhala si pořádně si vychutnat první dny s miminkem.
Určitě jsem zapomněla pochválit i mnoho dalších, ale jednoznačně mohu říct „MOC DĚKUJI“ celému oddělení za vše. Jsou to úžasní profesionálové a opravdu si vážím i s manželem jejich práce, která je opravdu mnohdy náročná.
VM (4. 3. 2018 – gynekologicko-porodnické oddělení)

Na jedné straně byla obvodní lékařka, která se nezachovala profesionálně a já málem umřela. Na druhé straně jste tu byli vy, lékaři a ostatní personál – zaměstnanci z infekčního oddělení, kteří jste udělali maximum a zachránili jste mě. Chtěla bych vám všem poděkovat za váš profesionální a lidský přístup. Byli jste super. Děkuji vám. ZACHRÁNILI JSTE MĚ!  
LN (23. 2. 2018 – infekční oddělení)

Postřehy a poděkování z léčení na LDN II


Léčení na „eldeence“
Je velikým vzorem
Celé lékařské vedení
Dělá na nás dobrý dojem.

Sestřičky i lékaři
Dobře o nás pečují
Bolestí od různých nehod
Zodpovědně zbavují

Co jsou ale ležáci
Pomoci si nemohou
Těší se vždy na okamžik
Až sestřičky pomohou

Ochotně věci hned řeší
A není to náhoda
Pacientu vždy pomohou
Aby byla pohoda

Horší je to pro ležáky
Když nemohou na stolici
Jenom mísa do postele
To ztěžuje jejich práci

Přitom ale sestřičky
Ty jsou jako růžičky
Úsměv stále na tváři
To každého rozzáří

MUDr. Paní Plačková
Září jako sluníčko
Při kontrolách a vizitě
Potěší vždy srdíčko

My vám za vše děkujeme
Za příkladné léčení
Které denně provádíte
K našemu potěšení

Také nám potvrzujete
Jak poslání milujete
Lásku, radost, optimismus
Pacientům předáváte

Potom našem vyléčení
Budeme doma rozjímat
A na vaši skvělou práci
Budeme rádi vzpomínat

Pacient pokoj č. 2 (17. 3. 2018 LDN II)

Dne 7. 2. jsem byl přijat na oddělení chirurgie za účelem operace pupeční kýly. Od samého začátku, tedy od prvotřídního přijetí, až do propuštění jsem byl od všech zaměstnanců oddělení pečlivě opečováván. Na všechny dotazy ochotně a vždy s úsměvem odpovídali a měli velice přátelský a milý přístup. Operace kýly se zdařila a dnes 10. 2. jsem byl propuštěn do domácího ošetřování. Všem zaměstnancům, sestřičkám a hlavně panu doktorovi děkuji a rád budu vzpomínat.  
DS (10. 2. 2018 – chirurgie II)  

Chtěla bych vyjádřit obrovskou pochvalu a úctu k tamnímu personálu.  S tak obětavým a citlivým přístupem jsem se ještě nesetkala. Můj veliký dík patří všem sestřičkám, lékařům, operatérům a panu primářovi. Máte můj obdiv a úctu. (
dovětek - Také se přidávám k velkému poděkování celému personálu gynekologie za laskavý a lidský přístup. Moc, moc, děkuji. HV)  
MV (5. 2. 2018 – gynekologie)

Děkuji celému týmu dětské JIP za péči, kterou poskytl mému synovi. Oceňuji vysokou profesionalitu a zároveň empatii a super přístup k dětskému pacientovi, a to během celého pobytu, zvláště pak sestřičkám. Díky skvělému přístupu doktorů, sestřiček i ostatního personálu nemá syn strach z nemocnice. Děkuji.  
JK (4. 2. 2018 – dětské JIP)

Průběh mé hospitalizace byl velmi příjemný, personál ochotný, vstřícný. Vyslovuji tudíž velkou pochvalu všem. Byl jsem spokojen též s jídlem, s množstvím i kvalitou. Jsem přesvědčen, že toto oddělení patří k nejlepším v nemocnici Třebíč.
PG (18. 1. 2108 -  neurologie)

S péčí na kožním oddělení pod vedením paní primářky jsem byla mimořádně spokojená, což dosvědčuje i můj návrat po pětileté přestávce. Všechny sestřičky byly ochotné a trpělivé i při svém tvrdém pracovním vytížení.  Oceňuji i práci úklidových služeb, náročných při současných povětrnostních podmínkách.
Můj velký dík patří skupině lymfatických sester, které se snažily najít čas pro i původně neplánované zásahy.  Můj dík patří samozřejmě paní primářce. Její laskavý přístup, jak k pacientům, tak k celému kolektivu spolupracovníků dodává nevšední a nadstandardní charakter celého oddělení.
HH (18. 1. 2018 – kožní)

Vážená paní ředitelko, tímto bych chtěl poděkovat lékařům II. Chirurgického oddělení, všem sestřičkám za vzorný výkon služby při ošetřování mojí poraněné nohy. Přístup všech je příkladný a já všem děkuji z celého srdce.  Děkuji.
MI (16. 12. 2017 – chirurgie II)

Tímto bych chtěla poděkovat za zdravotní péči a především skvělý přístup personálu gastro ambulance. Kromě naprosté profesionality ošetřujícího lékaře bych chtěla vyzdvihnout ochotu a operativnost sester. Mimo jiné i s ohledem na mé dojíždění cca 60 KM k častým zákrokům. Moc jim všem za jejich péči a psychickou podporu.  Děkuji.
SK (15. 12. 2017 – interna)

Chtěl bych se poklonit práci celého personálu. Neskutečně vlídný a vstřícný přístup zdravotních sestřiček a bratra. Bez jejich empatie by se moje hospitace zvládala velice těžko. Obdivuji jejich nasazení, stálý úsměv, i když je jejich práce tak náročná a zodpovědná. Za vše co jste pro mě vykonali, vám patří velká úcta a dík. Jste andělé!
MJ (1. 12. 2017 -  chirurgie)

Rád bych touto cestou vyslovil upřímné poděkování kolektivu lékařů, sester a ostatního personálu chirurgického oddělení II. Po přijetí ve vážném stavu (neděle odpoledne), okamžité operaci, kterou úspěšně provedl ošetřující lékař, a kterému ještě jednou děkuji, přes vyšetření a následný pobyt na lůžkovém oddělení, byla cítit nejen zodpovědnost, ale i laskavý přístup k postiženým pacientů.
Nikdy nezapomenu na vizity ošetřujícího lékaře, který za pojízdným pultíkem, plným složek jednotlivých pacientů, svým „tak jak se vede“ dokázal do pacienta vlít optimismus a naději.
Ještě jednou chci poděkovat a vyslovit pochvalu všem sestrám pracujícím na toto oddělení.
PN (1. 12. 2017 – chirurgie II)

Ve dnech 22. 9. – 3. 10. 2017 jsem byla hospitalizována v třebíčské nemocnici na kožním oddělení s pásovým oparem. Děkuji celému ošetřujícímu personálu pod vedením primářky za léčbu a následné ambulantní léčení laserem. Díky patří i panu doktorovi z plicního oddělení, který mě přijímal. Celému kolektivu přeji vše dobré a úspěšné léčení bolestí nás pacientů.  
HT (26. 11. 2017 – kožní oddělení)

Alespoň touto cestou chci vyjádřit upřímný dík všem zdravotníkům oddělení II. chirurgie Nemocnice Třebíč. Na tomto oddělení byl po několik dlouhých letních měsíců letošního roku, následně ambulantně a znovu ústavně léčen můj syn LH a to pro vážné zdravotní komplikace v jeho těžké nemoci.
Poděkování a pochvala patří primáři tohoto oddělení chirurgie, lékařům odd. chirurgie II, také lékařům sousedních oddělení při službách a to od ARO a JIP a též ambulantním lékařům. Za obětavost, ochotnou péči podobu 24 hodin denně. Děkuji všem sestrám tohoto oddělení, všemu pomocnému personálu, včetně sanitářů.  
Žádný ze zdravotníků přes velkou únavu v době dovolených nedal na sobě znát toto pracovní vypětí. Všichni s velkou laskavostí, ohleduplností a pečlivostí pomáhali. Jejich práci vysoce hodnotím a chválím. Přála bych jim všem pevné zdraví při této práci. Práci těžké, bohužel ne vždy dostatečně odměněné. Tuto pochvalu a dík píši proto, že můj syn psát nemůže.
LH (23. 11. 2017 -  chirurgie II)

Děkuji srdečně celému personálu oddělení za milé přijetí, ochotný přístup k mým požadavkům, vlídné jednání během celého pobytu a za „přidané“ úsměvy, které velmi potěší a povzbudí. Bylo mi tu dobře. Velký dík.
JH (14. 11. 2017 -  infekční oddělení)   

Moje maminka, paní IJ, je již rok hospitalizovaná na oddělení DIOP. Chci poděkovat všem sestřičkám, které se o nic celou dobu starají. Kromě toho, že dělají svědomitě svou práci, přidávají ještě něco navíc. To něco je lidský a osobní přístup, nejen k pacientům, ale i k jejich rodinám. Tímto jim za vše děkuji.
LT (12. 11. 2017 -  DIOP)

Tomuto oddělení nemám co vytknout, veškerý personál se choval mile, příjemně a starostlivě. Po dobu svého pobytu jsem byl spokojen jak s jídlem a úklidem, tak celkově s přístupem zaměstnanců. Děkuji veškerému personálu za projevenou péči.
JK  (10. 11. 2017 - infekční oddělení)

Po sérii chirurgických zákroků jsem skoro zapomněl chodit. Díky vysoce profesionálního a velmi vstřícného přístupu pracovnic Rehabilitačního oddělení Nemocnice Třebíč mohu zapomenout na francouzské hole a podobné pomůcky. Moje poděkování patří paní primářce i fyzioterapeutkám. 
IB (8. 11. 2017 – rehabilitace)


Děkuji zaměstnancům infekčního oddělení za vzornou péči v každém směru.  Ochota, slušnost a pěkné chování nejen lékařů, sestřiček, ale i pomocného personálu. Jsem velice ráda, že tohle mohu říct a to v každém směru jak se říká od A po Z. Do budoucna odd. Přeji stále ochotný personál a dobré výsledky v léčbě pacientů. Pochvaluji i kuchyň, jídlo je chutné a tím i dobré.  
MS (25. 10. 2017 – infekční oddělení)

Vyjadřuji tímto své poděkování týmu oddělení ortopedie za skvělou a ochotně poskytovanou péči během mé hospitalizace.  Zvláště chci poděkovat sanitářskému týmu za nikdy nemizející úsměv a optimistický přístup k pacientům, který vedle „prášků na bolest“ nám pomáhal překonávat bolestivé pooperační stavy.
VK (12. 10. 2017 – ortopedie)

Děkuji za perfektní péči po celou dobu mé hospitalizace na interním oddělení „B“ všem sestrám celému personálu za profesionální jednání. Dále chci pochválit ošetřujícího lékaře za péči o mě i sestrám z dialyzačního centra za obětavost a perfektní práci.  Děkuji za záchranu života!!
MD (7. 9.  2017 -  interna B)

V třebíčské nemocnici jsem se ocitl zcela neočekávaně díky komplikaci po stomatologickém zákroku. Jako pacient jsem byl mimořádně spokojen s přístupem a péčí všech, se kterými jsem se během 13 denní hospitalizace setkal. Za to moc děkuji. Nedá mi, abych nenapsal, že jsem si potvrdil vysoké mínění o třebíčské nemocnici, které mě provází celý život. Moje maminka zde v letech 1942 – 44 strávila pracovně dva zřejmě nejšťastněji roky života. Za komplikovaných podmínek prosince 1944 mě zde nechala ošetřit. Můj letošní návrat mi potvrdil to, co jsem uvedl výše. Ještě jednou děkuji a přeji ať se nemocnici a jejím zaměstnancům daří co nejlépe.  
OZ (9. 8. 2017 – interna A)

Jsem velice spokojená s celým personálem, jsou vstřícní, ochotní a příjemní. Na všechno jsem dostala odpověď, ochotně mi všechno vysvětlili. Na každém vyšetření byli vstřícní, jak doktoři – doktorky, tak i sestřičky a pomocný personál. Děkuji za všechna řešení mých problémů jak zdravotních tak potíže s dopravou.
MK (3. 8. 2017 -  interna B)

Nastoupila jsem 1. 7. na jipku, kde se o mě velice dobře starali, dá se říct, že mi zachránili život. Měla jsem embolii plicní a byla jsem velice překvapená za velmi pěkný přístup celého personálu, za což patří velký dík. A teď jsem ležela zase na interně, kde jsem nemohla z postele celý týden, takže moc a moc děkuji za pěkné starání celého personálu, který se staral velice dobře na to, že mají velký počet pacientů. Mají s námi trpělivost a za to jim patří také velký obdiv.
MB (23. 7.  2017- interna B)

Dne 4. července jsem nastoupil na TRN plicní oddělení v Třebíči s komplikovaným oboustranným zápalem plic. Musím vyjádřit pochvalu celému plicnímu oddělení za vzorný přístup k pacientům a léčení. Hlavně bych chtěl poděkovat panu ošetřujícímu lékaři, který se svědomitě po celou dobu o mě staral. Taktéž děkuji vrchní sestře a všem ostatním sestřičkám a ostatnímu personálu za milé a vstřícné jednání.  Nejsem ve vaší nemocnici poprvé, a proto to mohu zhodnotit oproti jiným oddělením.
FN (19. 7. 2017 – TRN)

Chtěla bych pochválit personál nemocnice. Již při přijmu laskavý personál. Velmi milé sestřičky, včetně pánů doktorů a paní doktorek. Při pobytu jsem byla moc spokojená. Všem moc děkuji.
MĎ (července 2017 – ortopedie)

Uděluji pochvalu celému oddělení, lékařům, sestřičkám a dalším zaměstnancům. Cítil jsem se velice dobře. Ochota zaměstnanců a přístup k pacientům. Ošetřování probíhalo velice dobře a starost o pacienty mě velice překvapila (vysoká úroveň). Oceňuji dále stravu a lidský přístup zaměstnanců  pacientům.  
MŠ (4. 7. 2017 – LDN)

Ráda bych poděkovala a vyjádřila dík. Jak ze strany sester, tak ze strany lékařů (měla jsme štěstí tedy jen na paní doktorky a paní primářku) očnímu oddělení za milé, lidské chování, trpělivost, empatii a ochotu. Děkuji a nejen já, ale i ostatní pacienti, se kterými jsem trávila čas při čekání na operaci katarakty (šedého zákalu u obou očí) a následné kontroly.
Děkuji ještě jednou a kéž by i na jiných odděleních byl tak skvělý personál.  
BB (26. 6. 2017 -  oční  oddělení)

Chtěla bych touto cestou poděkovat lékařům, sestřičkám i ostatnímu personálu plicního oddělení.  Byla jsem letos již podruhé hospitalizována na tomto oddělení a vždy jsem se setkala se vzornou péčí a laskavostí.
LŘ ( 14.  6. 2017 – TRN)

Se vším jsem byl spokojen. Personál byl milý, ochotný.  Vždy jsem měl potřebné informace. Všem sestřičkám a doktorům moc děkuji za pomoc.  
OD (8. 2. 2017 – ortopedie)

Touto cestou si dovoluji vyslovit poděkování panu primáři, ošetřujícím lékařům, zdravotním sestrám a ostatnímu personálu. Jak za přístup k léčbě, vstřícnost a osobní přístup. Strava byla na odpovídající úrovni a v odpovídajícím množství. Na podmínky v jakých oddělení pracuje je to úctyhodné.  
BD (7. 2. 2017 -  urologie)

Jako pacientka níže uvedeného oddělení ve dnech 1. 2. – 4. 2. 2017 vyslovuji celému poděkování personálu a to včetně všech lékařů, sester a sanitářů, za příkladnou péči, starostlivost a ochotu s jakou vykonávají svoji zodpovědnou práci. Nám pacientům to velice pomáhá a cítila jsem se zde velice dobře. Jsem přesvědčena, že i koje spolupacientky to cítí stejně.
MB (4. 2. 2017 – urologie)  

Milé sestřičky ortopedického oddělení, chtěli bychom vám touto cestou poděkovat za vynikající péči, ochotu a vstřícnost.  Víme, že vaše práce je velmi náročná a přesto jste k nám přistupovali vždy s úsměvem.  Děkujeme.
VH a FB(1. 2: 2017  - ortopedie)

17. a 24. 1. 2017 jsem byl na operaci šedého zákalu.  Sestřičky a lékaři svým příjemným přístupem k nám pacientům vytvořili příjemnou atmosféru, která nám všem pomohla překonat obavy z výkonu a jistě nám pomůže i s doléčením.   
JŠ (24. 1. 2018 -  oční )

Profesionální péče a lidský přístup pomáhá léčit. Na tomto oddělení je všeho v dostatečné míře. Díky!
JF (20. 1. 2017 -  neurologie)  



 
 
 

Partneři Nemocnice Třebíč

Kraj Vysočina - zřizovatel organizace
Město Třebíč
Skupina ČEZ
Zdravotní klaun
E-ambulance