Pacient | Chování personálu

ETICKÝ KODEX PRACOVNÍKŮ NEMOCNICE TŘEBÍČ

  1. Vytvoření příjemného a bezpečného pobytu pacienta s možností uspokojení individuálních potřeb a respektováním lidské důstojnosti, je naší prioritou.
  2. Stálé zkvalitňování odborné péče a tím větší spokojenost našich klientů, chápeme jako proces k rozvoji Nemocnice Třebíč a naplnění našeho poslání.
  3. Pacient má právo získat od lékaře maximum informací o nemoci a potřebných výkonech. Mimo případy ohrožení života, ale respektujeme i Vaši možnost je odmítnout.
  4. Zachováváme zásady slušného jednání a chování. Jste jediný/á, komu se v danou chvíli věnujeme a respektujeme Vaše právo na soukromí.
  5. Poučíme Vás o prevenci i následných opatřeních – dietě, denním režimu, užívání léků a ochotně zodpovíme Vaše dotazy. Nebojte se nás ptát.
  6. Zachováváme mlčenlivost o údajích, které jste nám sdělili a informace o Vašem zdravotním stavu poskytneme jen Vám a osobám, které sami uvedete.
  7. Viditelná identifikace, upravený vzhled a čistý oděv jsou pro nás samozřejmostí.
  8. Po dobu výkonu své profese se stále vzděláváme a jsme schopni své vzdělání prokázat. Dbáme i na pozitivní rozvoj své osobnosti.
  9. Nemocný v závěru života má právo na citlivou péči všech zdravotníků, kteří musí respektovat jeho přání, pokud tato nejsou v rozporu s platnými zákony.
  10. Známe a dodržujeme práva pacientů. Očekáváme ale i naplnění předpisů této instituce a plnění povinností pacienta.

Jaké chování může očekávat pacient od personálu naší nemocnice?

  • Zachováváme zásady slušného jednání a chování – zdvořilé a slušné oslovení, představení při prvním kontaktu
  • Jste jediný/á, komu se v danou chvíli věnujeme
  • Pozorně vyslechneme Vaše zdravotní problémy a potíže
  • Informace o Vaší nemoci, potřebných výkonech a o dalším léčebném postupu Vám sdělí lékař jasným, srozumitelným a vhodným způsobem
  • Na základě informace lékaře se rozhodnete, zda souhlasíte s navrhovaným postupem léčby
  • Respektujeme i Vaše právo na odmítnutí péče
  •  Poučíme Vás o prevenci a následných opatřeních – dietě, denním režimu, užívání léků…
  •  Ochotně zodpovíme Vaše dotazy nebo Vám zprostředkujeme kontakt s někým, kdo je schopen požadovanou informaci poskytnout
  • V maximální míře respektujeme Vaše soukromí
  • Zachováváme mlčenlivost o údajích, které jste nám sdělili
  • Informace o Vašem zdravotním stavu poskytneme jen Vám a osobám, které sami výslovně uvedete
  • Máte možnost seznámit se s Právy pacientů
  • Upravený vzhled a čistý oděv je pro nás samozřejmostí

Zaměstnanci Nemocnice Třebíč, příspěvkové organizace
 
 
 

Partneři Nemocnice Třebíč

Kraj Vysočina - zřizovatel organizace
Město Třebíč
Skupina ČEZ
Zdravotní klaun
E-ambulance